Wij ondersteunen

Garantie

Over onze gehele assortiment geldt een fabrieksgarantie. Dat is per merk en product verschillend, mocht u hier informatie over willen, dan kunt u ons contacteren via email.  Vermeldt in uw e-mail het artikelnummer en wij zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van de juiste informatie.

Naast de fabrieksgarantie heeft de consument ook wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Schade

Producten die via de webshop worden besteld moeten vervoerd worden. Onze logistieke partners streven erna om de producten zo veilig mogelijk te transporteren. Helaas komt het in enkele gevallen voor dat de producten tijdens transport beschadigd raken. Controleer uw bestelling direct bij ontvangst altijd goed na, en kijk of schade aanwezig is.

Mocht uw bestelling beschadigd zijn, dan lossen wij dat uiteraard op voor u. Vul een Service Aanvraag formulier in en u zult binnen 48 uur een oplossing ontvangen.  Badkamerplanet verzoekt u beeldmateriaal (bv. foto’s, video, etc) mee te sturen, zodat onze serviceteam de schade kunnen beoordelen.

Klacht

Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij Badkamerplanet. Wij willen alleen maar tevreden klanten, dus als u ontevreden bent met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. U kunt uw klacht indienen via onze Service Formulier, en wij zorgen ervoor dat u klacht binnen 1 week wordt afgehandeld.

Vul het formulier zo goed mogelijk in, en voeg foto’s toe om een compleet beeld te schetsen van het probleem. Onze experts zullen het probleem evalueren en naderhand contact met u opnemen voor een bijpassende oplossing.